Samstag, 13. Oktober 2007

projekt WMF

5 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

link a szerkesztőprogramhoz:

http://www.szoftverbazis.hu/letoltes/index.html?id=PM10

bármilyen kérdés, kérés esetén írjatok nekem a julcsi.kocsis@gmail.com -ra.

premissia hat gesagt…

Sziasztok, blog-próba...
kezd érdekes lenni ez a WMF dolog, nem?:)

Unknown hat gesagt…

Kedves Mindenki!

Készítettem egy mailcímet a projektnek, wmfprojekt07@gmail. com címmel. Kérek mindenkit, hogy az elkészült fordításokat ide küldje el nekem. Fontos, hogy a mappát és a külön fájlt is küldjétek el! Továbbá kérek mindkit, hogy beazonosítható nevetadjon a végleges tömörített fájlnak (mert úgy a legegyeszerűbb), hogy tudjam mleyik hova tartozik. Pl: pressebilderfooldal vagy presseunternehmenkepek és ilyenek.

Köszi mindenkinek és kellemes hétvégét!

Julcsi

Flora Alpar hat gesagt…

Sziasztok!

Tudom, hogy cseppet késésben vagyok, de meg tudja valaki mndani, hogy honnan lehet az ellenőrzendő fordítást megkapni? a 3. témában lennék érdekelt! Köszi előre is...F

Unknown hat gesagt…

Flóra írj a Mariannak, nála van még minden. Én meg várom a kész műveket feldolgozásra :)